vrijdag 19 augustus 2011

Dagboekquiltje Augustus: Kast opruiming!

Weinig tijd, vanwege andere projecten die eigenlijk voorrang hebben, maar toch wilde ik graag een quiltje maken voor de Dagboekquiltgroep A-Fier.  Dus eens opruiming gehouden in mijn dozen met werkjes  van workshops die nog geen bestemming hadden. Ook lagen er viscose lappen bewerkt met transferverf.  De stofjes gecombineerd,  en gequilt.  Een  paneeltje van een workshop die ik vorig jaar volgde bij Zijdelings:  Encoustic en Textiel, gegeven door Gil de Vloo zat ook nog in een doos Samen tot één geheel gemaakt.  Het paneeltje was te dik om op te stikken dus enkele gaatjes gemaakt en met de hand , en textiellijm  vastgezet.  

8 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ik wist niet dat Encaustic ook met textiel te verwerken is....lijkt me niet makkelijk, maar dit is weer een prachtig stuk Hannie....

Suus zei

Erg mooi Hannie, ook een mooie mooie.

Anoniem zei

Als je de kast opruimd en er komt weer zoiets moois uit,super hannie.
Grt.Riet.

christina zei

Wat heerlijk om zo probeersels tot 1 geheel te maken

nadia zei

Wat leuk Hannie om dit werkje weer terug te zien. super dat je zoiets weer een nieuwe bestemming hebt gegeven, je verwerking van het "harde" lapje op deze manier vind ik het onthouden waard....

marjolijn zei

Geweldig hoe je elke keer weer iets nieuws weet te verzinnen, zelfs van "oud" werk!
gr. Marjolijn

joke zei

Wat leuk dat je op deze manier encaustic in textiel hebt verwerkt. Ik heb die workshop van Gil de Vlo ook gedaan, maar dan bij Inspire me.
Leuk ook dat je in Dordrecht bent geweest op mijn expositie te bezoeken en het de moeite waard vond.Dank voor de complimenten.
Groet,
Joke

Nienke zei

Ik zou bijna inde kast gaan kijken maar ik weet al dat er zoietsniet ligt ;-), prachtige proefjesverwerking!