donderdag 29 april 2010

"Klein werk"

Afgelopen Zondag,was mijn zus Wiesje jarig. En als extra klein cadeautje maakte ik deze omslag voor een fotomapje.
Het geverfde lapje lag al een poos in de kast,en is een proef met Trapsuutjies verf., en twee verschillende ( zelfgemaakte) stempels. De weghaaltechniek.:
Je smeert de lap in met extenderbase, en stempelt daarop met een kleurenmengsel. Telkens de stempel weer op een ander lapje ( Krijg je dus twee leuke lapjes! )
Tijdens de tt in Veldhoven staat Laura weer met de verfstand te demonstreren!
Het lapje heb ik nog verder bewerkt met een zeefdruk,en stikwerk. De letters zijn met een sjabloon en permanent stift gedaan. Nog wat opgeleukt met kraaltjes!

5 opmerkingen:

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Wat een lief quiltje.

Suus zei

Heel erg mooi Hannie. Ook een leuke techniek om eens een keer uit te proberen.

Anoniem zei

Wat een leuk foto mapje zeg.
grt. Riet.

Janny de Roo zei

Ik heb het even van heel dichtbij bekeken. Ik vind hem erg mooi.

Anoniem zei

Ik ben ook erg blij met het fotomapje.
Iets aparts.
Ook mijn vriendin en mijn buurvrouw vonden het heel mooi.
Nog bedankt !
Liefs,
Wies