woensdag 9 januari 2019

Nieuwe boek pagina's en ruil atc's



Even geleden maakte  ik een aantal boekpaginas ,op geschept papier 
Met gedichtjes , monoprints en andere verwerking.
 Omdat het er nog  niet genoeg waren  heb ik er nog wat bijgemaakt.


Deze in dezelfde sfeer, met ander kleuren en wat ander materiaal. 


Deze kreeg een ondergrond van geverfd lutrador en een stempel.


Hier een stuk lutrador met folie afdruk , monoprints ,
en geborduurd geschept papier , wat ik kreeg van Bianca.

 Kleine rondjes uit een mooi servet  dat ik kreeg van Coby om het af te maken.
 De binding moet nog komen! 





Mieke schreef weer een ATC ruil uit,
 waar ik ook  dit keer weer aan 
mee wil doen.
 dit atc'tje ,maakte ik met  een geverfd lapje en sjablonen .
 een mooi bloemenplaatje ,organza en een kraal van fabric paper.


Deze van een goudkleurig lapje met folie band , 
kant en lutrador kraal.



Net even anders is deze, met lutrador, kant ,
een pauwenveertje en splitpennen...

begin februari komen er drie ruil atc,s terug, ik ben erg benieuwd!

6 opmerkingen:

Bianca zei

Hard gewerkt Hannie!

mia zei

Weer mooie bladzijden. En wat leuk ik doe ook mee met Mieke, zie ik je atc in het echt

miekequilt zei

Wat een mooie werkjes weer. Jouw creativiteit lijkt onuitputbaar. Je atc’s heb ik ontvangen.

Marlien zei

Ik vind vooral de ATC erg mooi!

joke zei

Je hebt weer hard gewerkt. Jij blijft inspiratie houden. Ga je deze pagina's gebruiken voor het nieuwe Artbooksistersboek?

els zei

Ik sta elke keer weer verbaasd over de prachtige nieuwe creaties van je.